Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Πάνος Κιάμος-Η συνέντευξη «Φωτιά» στην Νικολέτα Κουλέτσιου

Ο καταξιωμένος καλλιτέχνης από το Ελληνικό κοινό Πάνος Κιάμος παραχώρησε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη  ενόψει της περιοδείας του σε όλη την Ελλάδα. Τον συναντήσαμε στο Σταυρό Φαρσάλων σε μια και μοναδική εμφάνισή του και ομολογώ πως δεν θα έχανα ποτέ την ευκαιρία να πάρω μια συνέντευξη από ένα καταξιωμένο κατά γενική ομολογία καλλιτέχνη με τόση μεγάλη και επιτυχημένη θητεία στο χώρο του Τραγουδιού.
Δημ: Βρίσκεστε σε περιοδεία αυτό το διάστημα?
Π.Κ: Ναι είναι το διάστημα που κάνω περιοδεία σε όλη την Ελλάδα και μέσα σε αυτή την περιοδεία ήρθα και στα Φάρσαλα, και χαίρομαι πάρα πολύ γιατί ο κόσμος δείχνει την αγάπη του με την παρουσία του και θα κάνουμε ότι μπορούμε να περνάει καλά.
Δημ: Ποια μέρη θα επισκεφτείτε ακόμη?
Π.Κ : Έχω ήδη
επισκεφτεί πάρα πολλά μέρη και θα συνεχίσουμε μέχρι τέλη Αυγούστου γιατί μετά ξεκινάμε πρόβες για χειμώνα.
Δημ: Ποια είναι τα σχέδια σας στα επαγγελματικά?
Π.Κ: Αρχές Σεπτέμβρη κυκλοφορεί ένα καινούριο τραγούδι από την καινούρια, ενώ μέσα με τέλη Οκτώβρη κυκλοφορεί ολόκληρη η δισκογραφική δουλειά.; Έχω μεγάλη αγωνία, εύχομαι να αρέσει στο κόσμο.
Δημ: Πιστεύεται πως έρχεται δύσκολος χειμώνας για το επάγγελμα σας?
Π.Κ: Γενικότερα πιστεύω πως έρχεται ένας δύσκολος χειμώνας ,τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα και έχουμε φτάσει σε σημείο να λέμε κάθε πέρσι και καλύτερα . Εύχομαι να κερδίσει τελικά η αισιοδοξία του Έλληνα ,το πάθος του και η εργατικότητά του, γιατί τα έχει και αυτά ,δεν έχει μόνο τα άσχημα που μας καταλογίζουν ,και από δυσοίωνος που φαίνεται να είναι αυτός ο χειμώνας να είναι τελικά μια ευχάριστη έκπληξη.
Δημ: Που θα εμφανίζεστε φέτος?
Π.Κ: Στις 20 Σεπτέμβρη ξεκινάμε με τους Going Through στο Fix στην Θεσσαλονίκη, για 4/5 βδομάδες θα κάνουμε εμφανίσεις εκεί και μετά Club 22 στην Αθήνα για χειμώνα.
Δημ: Ποιο απ΄όλα τα τραγούδια σας είναι το πιο αγαπημένο σας?
Π.Κ: Έ τώρα μου βάζεις δύσκολα, νομίζω ότι θα αδικήσω κάποιο άλλο – αλλά σίγουρα όπως και να το κάνουμε μια εξέχουσα θέση στην καρδιά μου αποτελεί το «Όλα για σένανε μιλάνε», το «Χωρίς νερό μπορώ χωρίς εσένα όχι» γιατί είναι αυτό το τραγούδι με το οποίο ξεκίνησα και μου΄δωσε ο κόσμος την ευκαιρία να κάνω και τα υπόλοιπα.
Δημ: Γράφετε κιόλας?
Π.Κ: Έχω κάποιες ιδέες αλλά ακόμη δεν τις έχω αποτυπώσει τις κρατάω για μένα και εξάλλου έχω πολλούς καλούς φίλους συνεργάτες που πιστεύω ότι το κάνουν πολύ καλά .
Δημ: Με τι ασχολείστε στον ελεύθερο χρόνο σας?
Π.Κ: Όταν έχω ελεύθερο χρόνο γενικότερα μου αρέσει να ακούω πάρα πολύ μουσική και να βλέπω παλιό Ελληνικό κινηματογράφο.
Δημ: Έχετε κάποιο γούρι μαζί σας, τι σας φέρνει τύχη?
Π.Κ: Δεν έχω γούρι ,έχω μόνο το Θεό δίπλα μου και αυτό μου αρκεί.
Δημ: Την περίοδο που διανύουμε πως είστε στα προσωπικά σας?
Π.Κ: Όλα καλά δόξα τον Θεό.
Δημ: Διακοπές κάνατε η ακόμη?
Π.Κ: Δεν κάναμε λόγο της περιοδείας.
Δημ: Το συνδυάζεται η θα κάνετε μετά την περιοδεία ?
Π.Κ: Δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε αλλά για εμένα είναι ανανέωση το να επισκέπτεσαι διάφορα μέρη και να παίρνεις την αγάπη του κόσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

www.pssiit.blogspot.com

www.pssiit.blogspot.com