Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Η συνέντευξη του Γιάννη Μικερτζή στην Νικολέτα Κουλέτσιου



Ο Γιάννης Μικερτζής γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λάρισα.Για κάποια χρόνια χρειάστηκε να βρίσκεται διαρκώς με μια βαλίτσα στο χέρι αφού κατά καιρούς τραγουδούσε σε διάφορα νυχτερινά μαγαζιά σε  Ρόδο, Αθήνα, Πάτρα, Ορεστιάδα, Καλαμάτα κ.α..
Παντρεμένος εδώ και τέσσερα χρόνια με την  Άννα Γκλέτσου, επιστρέφει στις ρίζες του στην πόλη της Λάρισας, και τον συναντάμε ζωντανά στο Buzios Live με τον Μιχάλη Παπαματθαίου κάθε
Πέμπτη,Παρασκευή και Σάββατο.
Δημ: Πως ξεκίνησε η σχέση σας με το τραγούδι και πότε?
Γ.Μ: Η σχέση μου με το τραγούδι είναι λίγο περίπλοκη – ξεκίνησα από το χώρο του αθλήματος σαν ποδοσφαιριστής, τραγουδούσα σαν αθλητής στο μικρόφωνο του λεωφορείου και το  πρώτο μου κοινό ήταν οι συμπαίχτες μου,ένας φίλος μου λοιπόν είχε γνωστό κάποιον επάνω στην Ελασσόνα στο Δομένικο που είχε μαγαζί ,με πήγε ένα βράδυ ,με άκουσαν οι επιχειρηματίες και μου έκαναν αμέσως πρόταση.
Δημ: Από εκεί ξεκίνησες να τραγουδάς
Γ.Μ: Από εκεί ξεκίνησα το 1988,έτσι ξεκίνησε και η πορεία μου και σε άλλα μαγαζιά, ενώ το 1990 κατέβηκα στην Λάρισα όπου συνεργάστηκα με τα κέντρα διασκέδασης Όνειρο, Ζυγός,Ρίο,και στο τωρινό Buzios που τότε λεγόταν Amadeus με πάρα πολύ μεγάλη επιτυχία και σε πολλά άλλα μαγαζιά εδώ στην Λάρισα.
Δημ: Τι έχετε σπουδάσει?
Γ.Μ:  Έχω τελειώσει το Επαγγελματικό Λύκειο, έχω κάνει τρία χρόνια κλασσική κιθάρα ,δύο χρόνια βυζαντινή μουσική, τρία χρόνια κλασσικό ωδείο όσον αφορά την δουλειά μου σαν τραγουδιστής ,έχω περάσει κατά καιρούς και από κάποια ΙΕΚ,αυτή τη στιγμή είμαι ένα βήμα πριν τελειώσω να πάρω το πτυχίο του δασκάλου οδήγησης.
Δημ: Έχετε στενούς φίλους που στέκονται δίπλα σας στην καθημερινότητα της ζωής?
Γ.Μ: Φίλους έχω πάρα πολλούς η αλήθεια είναι αυτή γιατί μου αρέσει πολύ η επικοινωνία, είμαι πολύ επικοινωνιακός άνθρωπος και σε όποια μέρη και αν δούλευα ήθελα να κάνω και γνωστούς και φίλους  και λόγο της δουλειάς μου και με κάποιους ανθρώπους δενόμουν και μπορώ να πω διατηρώ ακόμη φιλίες σε πολλά μέρη της Ελλάδος με πολύ κόσμο και φυσικά πιο πολύ εδώ στον τόπο μου που έχω εναποθέσει πάρα πολλά πράγματα λόγο της δουλειάς και οι φίλοι μου εδώ στην Λάρισα είναι πάρα πολλοί και το διαπίστωσα  πάλι τον τελευταίο καιρό που εργάζομαι στην Λάρισα.
Δημ: Πόσα cd έχεις κάνει ?
Γ.Μ: Έχω κάνει τρεις δισκογραφίες, η πρώτη μου είναι το 1993 η οποία υπάρχει και σε βινύλιο από την δισκογραφική εταιρία Panival στην Αθήνα,όπου εκεί είχα την πρώτη μου πολύ μεγάλη μου επιτυχία που με καθιέρωσε στο τραγούδι  και μ’ακολουθεί ακόμη και τώρα το “Και με παίζεις με τα μάτια” σε στίχους και μουσική του πολύ καλού μου φίλου,αδερφού μπορώ να πω του Βασίλη του Σαλαγά .Παρεπιμπτώντος να πω πως είναι μεγάλη μου χαρά  που φέτος στο Buzios τραγουδάω με τον γιο του.
Η δεύτερη μου δουλειά ήταν “Τι σήμερα,τι αύριο,τι τώρα” στο στούντιο του Χρήστου Λαγού στην Αθήνα, του οποίου την επιμέλεια την είχε ο πολύ καλός μου φίλος ο Μπάμπης ο Κατσίκας,και η Τρίτη μου δουλειά ήταν το “Ακόμα σ’αγαπάω”, ένα cd με τέσσερα τραγούδια που βγήκε από εδώ από μια τοπική δισκογραφική εταιρία την Real Music σε στίχους του πολύ γνωστού και  καταξιωμένου στον χώρο  Γιάννη Παπαϊωάννου και μουσική του Γιώργου Ιωαννίδη.
Δημ: Ο κόσμος σου ζητάει να τραγουδήσεις κάποιο από τα τραγούδια σου ακόμη και σήμερα?
Γ.Μ:  Μου ζητούν να τραγουδήσω το “Και με παίζεις με τα μάτια” ,θα σου πω και μια νέα είδηση, αυτό το κομμάτι σκεφτόμαστε να το κάνουμε σημερινό με διαφορετικούς ήχους και θα είναι μια έκπληξη που θα το βγάλουμε στην επικαιρότητα πολύ σύντομα διαφορετικό!
Δημ: Με ποιους έχετε συνεργαστεί κατά το παρελθόν?
Γ.Μ: Με τον Λευτέρη Πανταζή,Σταμάτη Γονίδη, Βαγγέλη Κονιτόπουλος, Γιώτα Λύδια, Πίτσα Παπαδοπούλου,Γιάννη Βασιλείου και τον Μιχάλη Παπαματθαίου που συνεργαζόμαστε ακόμη και σήμερα μαζί.Αυτά είναι κάποια από τα μεγάλα ονόματα .
Δημ: Τα 2-3 τελευταία σας έχουμε χάσει από τις πίστες της Λάρισας  με τι ασχοληθήκατε παράλληλα?
Γ.Μ: Εκτός από το τραγούδι ασχολήθηκα και με την κτηματομεσιτική
Δημ: Αυτό το  διάστημα ετοιμάζεται κάτι επαγγελματικό?
Γ.Μ: Θα ετοιμάσω το “Και με παίζεις με τα μάτια”, και ένα εντελώς καινούριο κομμάτι ,ίσως και μια συνεργασία ντουέτο με τον πολύ καλό μου φίλο τον Μιχάλη Παπαματθαίου.
Δημ: Έχει αλλάξει κατά την γνώμη σας ο σημερινός τρόπος διασκέδασης σε σχέση με παλιότερες εποχές?
Γ.Μ: Έχει αλλάξει πάρα πολύ, ο κόσμος που ερχόταν στα μαγαζιά έχει μεγαλώσει ηλικιακά, έχουν βγει  τα παιδιά τους, βλέπω πάρα πολύ νεολαία πλέον ,έχουν αποτραβηχτεί οι πιο μεγάλοι και το ότι υπάρχει νεολαία είναι πάρα πολύ καλό στοιχείο και ακόμη ότι ξέρουν να ακούν και το παλιό καλό λαϊκό τραγούδι. Η κατανάλωση έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Δημ: Πολλοί τραγουδιστές λόγο της κρίσης έχουν ρίξει και οι ίδιοι τα δικά τους μεροκάματα,πως το σχολιάζεται αυτό?
Γ.Μ: Αυτό έπρεπε να γίνει,πρέπει να βάλουμε όλοι νερό στο κρασί μας γιατί οι εποχές είναι πάρα πολύ δύσκολες.
Δημ: Πως βλέπετε τα πράγματα στην δική σας ζωή σήμερα είστε αισιόδοξος?
Γ.Μ: Βλέπω το ποτήρι πάντα μισογεμάτο, παρ’όλες τις δυσκολίες δεν το βάζω κάτω, αυτό που προέχει είναι να έχουμε υγεία, να πατάμε στα πόδια μας και να ελπίζουμε για κάτι καλύτερο.
Δημ: Έχετε κάποιο αγαπημένο «Μότο»?
Γ.Μ: Ναι είναι το «Όσο ζω και αναπνέω ελπίζω για καλύτερα πράγματα και προσπαθώ γι’αυτά, δεν το βάζω ποτέ κάτω και συνεχίζω».
Δημ: Κάποιο γούρι που έχετε πάντα μαζί σας και πιστεύεται πως σας βοηθάει ,σας δίνει δύναμη?
Γ.Μ: Δεν πιστεύω στα γούρια ,εγώ πιστεύω στον Θεό ,έχω  μια εικόνα που την κουβαλώ πολλά χρόνια στην ζωή μου,την έχω πάντα μαζί μου και είναι η δύναμη που έχω στην πίστη μου στον Θεό.
Δημ: Ποιο είναι το χόμπι σας?
Γ.Μ: Το ποδόσφαιρο ! Παίζω σε μια ομάδα τοπική Γ’ κατηγορίας, τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι πάρα πολύ εντατικά-μπορώ να σου πω ότι βγάζω 90’ λεπτά- γενικότερα λατρεύω πάρα πολύ τον αθλητισμό,.
Δημ: Βιβλία διαβάζετε?
Γ.Μ: Μου αρέσουν πάρα πολλά βιβλία αλλά αυτά που προτιμώ και διαβάζω είναι αυτά της προσωπικής ανάπτυξης ,το αγαπημένο μου βιβλίο είναι το «Η μαγεία της μεγαλόπνοης σκέψης».
Δημ: Τι έχετε να πείτε στους αναγνώστες μας?
Γ.Μ: Να μπαίνουν και να βλέπουν καλές ειδήσεις ,ειδικά σε καλά σάιτ ,να μην απογοητεύονται από κάποιες ειδήσεις που μπορεί να είναι και στημένες ,να έχουν αισιοδοξία στην ζωή τους και να πιστεύουν στα καλύτερα πράγματα που έρχονται 2013 να είναι μια χρονιά αισιόδοξη,και να έχει όλος ο κόσμος υγεία.!!
Νικολέτα Κουλέτσιου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

www.pssiit.blogspot.com

www.pssiit.blogspot.com