Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

Η συνέντευξη του Κώστα Δόξα στην Νικολέτα Κουλέτσιου (Photo&Video)

Τον γνωρίσαμε μέσα από την μεγάλη επιτυχία του "Έρωτας Κλέφτης"
Ο Κώστας Δόξας ασχολείται εδώ και είκοσι περίπου χρόνια με την μουσική και έχει καταφέρει αν αναδεχθεί και να τραγουδήσει πολύ όμορφα κομμάτια. Είναι ανιψιός του αείμνηστου Αντώνη Βαρδή και αδερφός του Άκη Δείξιμου.

 Μικρός είχε την τύχη να συνεργαστεί με τον Μίκη Θεοδωράκη, και να κερδίσει το πρώτο του βραβείο στο Διεθνές Φεστιβάλ Τραγουδιού της Unicef, όταν συμμετείχε σε παιδική χορωδία με την οποία τραγούδησε σε πολλά θέατρα και εκδηλώσεις.

Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις πίστες, την σεζόν 1996-1997 στο Rex με τον Νότη Σφακιανάκη, ενώ στην καριέρα του έχει σταθεί δίπλα σε μεγάλους καλλιτέχνες, ανάμεσα στους οποίους είναι ο Αντώνης Ρέμος, ο Λευτέρης Πανταζής, η Νατάσα Θεοδωρίδου, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιώργος Μαζωνάκης, η Δέσποινα Βανδή, ο Στέλιος Ρόκκος και άλλοι αναγνωρισμένοι τραγουδιστές.

Πάμε να δούμε όμως όλα όσα μας εκμυστηρεύτηκε για την επαγγελματική του ζωή, το νέο του τραγούδι που για πρώτη φορά αποκαλύπτει μέσα από το larissorama.gr, την νεογέννητη κόρη του και όλα του τα σχέδια.

               
                                                 Αμοντάριστα πλάνα
Κώστα που βρίσκεσαι αυτό το διάστημα;
Αυτό το διάστημα βρίσκομαι παντού, σταθερή βάση έχω το 4711 στην Μύκονο και τις υπόλοιπες ημέρες θα βρίσκομαι στην Κύπρο και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Έχω ένα πρόγραμμα αρκετά βαρύ και παράλληλα είμαι τυχερός που έχω τέτοιο πρόγραμμα γιατί φαίνεται ότι αυτό που κάνουμε το αγαπάει ο κόσμος .

Ετοιμάζεις κάποιο καινούριο cd single αυτό το διάστημα;
Ετοιμάζω κάτι βγαίνει σε δεκαπέντε ημέρες από τώρα.

Το όνομα του καινούριου σου κομματιού;

Δεν το έχω ανακοινώσει θα το ανακοινώσω τώρα εδώ, το τραγούδι λέγεται «Εδώ δεν μένει κανείς». Είναι μια δουλειά που θα παιχτεί περισσότερο στα ραδιόφωνα, είναι ένα τραγούδι με ποιότητα, βάθος ,καλό στίχο, καλή ενορχήστρωση και να θυμίσει παλιές καλές εποχές. Για μένα μετά τον «Έρωτα κλέφτη» που έχουν περάσει 17 ολόκληρα χρόνια, είναι το επόμενο ώριμο βήμα αυτό το κομμάτι.

Στίχοι – μουσική;
Τους στίχους δεν θυμάμαι αυτή την στιγμή ποιος τους έχει γράψει... την μουσική ο φίλος μου ο Νίκος Απέργης από τον οποίο κατάφερα και του το πήρα λόγο του ότι είμαστε πάρα πολύ καλοί φίλοι και τον ευχαριστώ πάρα πολύ που μου το εμπιστεύτηκε.

Τον χειμώνα που πέρασε επισκέφτηκες αρκετές φορές την πόλη της Λάρισας. Έχω δει το όνομά σου σε πολλές δημοσιεύσεις, πως έρχεσαι και ξαναέρχεσαι σε αυτή την πόλη;
Είναι μια άτυπη συμφωνία που έχω κάνει με τον Πάνο και τον Γιάννη από το “People” , κάποια μαγαζιά της Ελλάδας είναι σαν το σπίτι μου, έτσι είναι και το “People” για μένα. Είναι πολύ καλό να εχεις σταθερές βάσεις και να σε εμπιστεύονται. Η άτυπη συμφωνία με τα παιδιά είναι να βρίσκομαι στην Λάρισα μια φορά τον μήνα και είναι κάτι που με χαροποιεί πάρα πολύ γιατί βλέπω ότι και ο κόσμος ανταποκρίνεται σε αυτό το κάλεσμα. Ο κόσμος είναι υπέροχος, το μαγαζί και ο ήχος του εξίσου το ίδιο, και νιώθω τυχερός γιατί είναι ένα μαγαζί που σου κάνει καλό στην εικόνα.

Ποιό απ'όλα τα δικά σου κομμάτια που έχεις τραγουδήσει είναι το αγαπημένο σου και για πιο λόγο;
Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι ένα κομμάτι που δεν το ξέρει ο κόσμος τόσο πολύ όπως τον «Έρωτα κλέφτη». Είναι το “Είναι όμορφο το ψέμα”  σε στίχους Νίκου Γρίτση και μουσική Δημήτρη Κοντόπουλου, είναι το πιο άρτιο και μαγικο «πάντρεμα» σε μουσική και στίχοι που μέχρι στιγμής έχω τραγουδήσει.

Γράφεις, παίζεις κάποιο όργανο;
Σαφώς και γράφω. Από μικρός και εγώ και ο αδερφός μου, έχουμε κάνει μαθήματα κιθάρας, εγώ έκανα και πιάνο, ο Άκης κάνει τώρα και γενικά έχουμε ασχοληθεί πάρα πολύ με την μουσική, οπότε η ενασχόλησή μας με τον χώρο της μουσικής αργότερα ήταν κάτι το πάρα πολύ φυσιολογικό. Ξεκινήσαμε να δουλευουμε επαγγελματικά και δεν το καταλάβαμε πάρα πολύ. Στην πορεία σπούδασα και μουσική τεχνολογία, γενικότερα όλη μου η ζωή έχει να κάνει με την μουσική.

Ποια είναι τα επαγγελματικά σου σχέδια για τον χειμώνα;
Τον χειμώνα θα βρίσκομαι εκεί που ήμουν και πέρυσι στο Passepartout στο Κολωνάκι και ήδη είμαι σε προχωρημένες συνομιλίες με ένα μαγαζί στην Θεσσαλονίκη και μάλλον κατά 99% το έχω κλείσει, όπως εξακολουθώ να βρίσκομαι στο 4711 στην Μύκονο που σχεδιάζω και κάτι για συνέχεια τον χειμώνα. Απο εκεί και πέρα live έχω κλείσει από αρχές Σεπτέμβρη στην Αμερική, Γερμανία, Κύπρο και σε όλη την Ελλάδα.

Η ζωή σου βρίσκεται λόγο της δουλειάς σε μια διαρκή ένταση. Σε κουράζει αυτό, είναι υποφερτώ, είναι στον χαρακτήρα σου;  Είναι και η προσωπική σου ζωή σε αυτή την ένταση;
Από 15 χρονών που είμαι στο επάγγελμα έως τώρα που είμαι 38 είμαι εμποτισμένος με αυτό, είναι κάτι το οποίο μου δίνει χαρά, η γρήγορη εναλλαγή του να βγαινεις στην πίστα, η επαφή με τον κόσμο, μετά να είσαι μόνος σου, με την οικογένειά σου όλο αυτό το πράγμα για μένα είναι ισορροπία. Στην οικογενειακή μου ζωή δεν θέλω να ακυρώνει το ένα το άλλο, και τώρα με το νέο μέλος με την κόρη μου που έχει έρθει, είναι πιο ήρεμα και όταν δεν έχω live μας δίνεται και η δυνατότητα για mini οικογενειακές διακοπές.

Θεωρείς ότι η δουλειά σου, σου απορροφάει πολύτιμο χρόνο , από το χρόνο που θα ήθελες να έχεις με το παιδί σου;
Σίγουρα απορροφάει χρόνο, αλλα τι μπορείς να κάνεις, έτσι είναι η ζωή, αυτή είναι η δουλειά μου. Όλες οι δουλειές έχουν τα καλά τους και τα κακά τους και πρέπει στην ζωή σου να προσαρμόζεσαι με βάση τις επαγγελματικές συνθήκες.

Το καινούριο σου κομμάτι που βγαίνει προσεχώς σύντομα, θα έχει την ίδια ένταση και τον ίδιο ανεβαστικό ρυθμό όπως τα άλλα τραγούδια σου που μας έχειις συνηθίσει;

Το νέο μου τραγούδι βγαίνει 15 Αυγούστου και δεν θα είναι χορευτικό, θα είναι κάτι δυναμικό και πιο ραδιοφωνικό.

Αμοντάριστα πλάνα

Θα κάνει «Φασαρία» όμως;
Φασαρία... ελπίζω απλά ο κόσμος να το αγαπήσει, έχει διαφορετικό άκουσμα απ΄την «Φασαρία» που είναι τραγούδι χορευτικό.

Κώστα Δόξα, πως είναι μια ημέρα από την ζωή σου;
Όμορφη (χαμόγελο). Περνάω πάρα πολύ ωραία, έχω δίπλα μου τους ανθρώπους που έχω, τους συνεργάτες μου. Τα άτομα της εταιρίας μου που με στηρίζουνε, γενικότερα έχω ανθρώπους δίπλα μου που είναι να το πω έτσι «καλύτεροι» από μένα για να μαθαίνω από αυτους, και χαίρομαι. Νιώθω ότι αυτή την στιγμή παίζω με τους καλύτερους, γι’αυτό και τα πράγματα πηγαίνουν καλά.

Επόμενα όνειρα και φιλοδεξίες σου;
Θέλω να ταξιδέψω στον κόσμο, θέλω το τραγούδι μου να το αγαπήσει ο κόσμος, να έχω τους συνεργάτες μου όπως τους έχω και τώρα, να έχω την υγεία μου σωμτικά, φωνητικά και πνευματικά, θέλω να διαβάσω τα βιβλία που θέλω να διαβάσω, να δω το βόρειο Σέλας, να πάω στο Μάτσου Πίτσου, είναι μικρά πράγματα - στόχοι για να κάνουν την ζωή μου πιο πλούσια.

Υπάρχει αγάπη, έρωτας, σχέση. Πως τα βλεπεις τα πράγματα;
Ζούμε σε δύσκολους καιρούς, και νομίζω είναι εποχές για γενικό ξεσκαρτάρισμα, για να μένουν στην επιφάνεια πράγματα με ουσία. Επομένως ναι, πιστεύω ότι υπάρχει έρωτας, υπάρχει αγάπη, υπάρχουν όλα τα υπέροχα πράγματα, αρκεί να θέλει κανείς να τα αναζητήσει.

Ποια είναι η πιο ισχυρή αξία του Κώστα Δόξα;
Η δικαιοσύνη. Είμαι σκληρός όταν γίνομαι δίκαιος, αλλά πιστεύω ότι είμαι πάρα πολύ δίκαιος. Αυτή είναι η μεγαλύτερή μου αξία.

Δύο λόγια που θα’θελες να πεις στους αναγνώστες του larissorama.gr, στους θαυμαστές και στους ανθρώπους που σε αγαπάνε...

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους, η Ελλάδα μας είναι υπέροχη, επισκεφτείτε όσο πιο πολλά μέρη μπορείτε, με λίγο βόλεμα οικονομικά ώστε να βγαίνουμε, ασχοληθείτε με πράγματα που έχουν ουσία και με ανθρώπους που είστε κοντά, υγεία σε όλους, και πολύ μουσική στην ζωή μας.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...

Και εγώ σε Ευχαριστώ Νικολέτα.


Η επίσημη σελίδα του καλλιτέχνη στο facebook

                                                  Κώστας Δόξας 2017®

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

www.pssiit.blogspot.com

www.pssiit.blogspot.com